عاشق خدا

خرید بک لینک
عالم محرم است سلامُ علی الحسیناین ذکر عالم است سلامُ علی الحسیناین جمله واجب است بگوییم و بشنویمهرجا که پرچم است سلامُ علی الحسینبعد از خدا و قبله سوال درون قبرتنها همین دم است سلامُ علی الحسینهر ثانیه اگر چه بگوییم این سلامنه؛ بازهم کم است سلامُ علی الحسینهم ذکر فاطمه است سلام علی الغریبهم ذک عاشق خدا...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشق خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 9:43

ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ...ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ...ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ، ﺍﺯﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ...ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ...ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ« ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ » ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ.خدای خوب من...!ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ عاشق خدا...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشق خدا دنبال می‌کنید

برچسب: خدای من,خداي من,خدای من خداییست,خدای من کجایی,خدای من دوستت دارم,خدای من نه دور کعبه است,خدای من کمکم کن,خدای من بهشتی دارد,خدای من کجاست,خدای من تو را قسم, نویسنده: بازدید: 302 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 16:10

خداوندﺍ..ﺩﻭﭼﯿﺰﺭﺍﺩﺭ وجودم ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﺑﺒﺨﺶ!اﯾﻤﺎﻥ ﻭﺻﺒﺮ..ﮐﻪ ﺍﻭﻟﯽداشتهﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﮑﻨﺪﻭﺩﻭﻣﯽ..ﻧﺪﺍﺷﺘﻪﻫﺎﯾﻢ رانزديکتر!... عاشق خدا...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشق خدا دنبال می‌کنید

برچسب: خداوندا آرامشی عطا فرما,خداوندا تو میدانی,خداوندا تو در قرآن جاویدت,خداوندا کفر نمی گویم,خداوندا اگر روزی,خداوندا تو مسئولی,خداوندا مرا آن ده,خداوندا تو آگاهی,خداوندا مرا دریاب,خداوندا دوستانی دارم, نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 16:09

مولاے مهربونم!گناهی رو ترک میکنمنذر لبخند شما...قلب ما منتظر آرامشہ بیا و حال ما رو احسن الحال کن عاشق خدا...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشق خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 291 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 16:09

هر وقت نا امید از همه جا شدی بدون خدا مشکلتو حل میکنه...کافیه صداش بزنی...از اونجا به بعد خودش میشه وکیلت...چون اصولا خدا خوشش نمیاد به کسی به جز خودش دلخوش کنی...وقتی برمیگردی و میگی خدایا هیشکی برام نموند خدا میاد و تک تک مشکلاتت برطرف میشه..منه رضا هر وقت نا امیدانه خدارو صدا زدم زود تر دعام مستجاب شد...شاید بخاطر غرور جوونیمه...ولی بعضی وقت ها از خدا طلبکارم انگار...ولی موقع هایی که التماس میکنم خدارو اون موقع بهم میده...انگاری خدا منتظره من غرورم رو براش بشکونم هر وقت از ته دلم گریه کردم خدا بهم داد...خدا از غرور بدش میاد...اگه دلت گرفته گریه کن...فرقی هم ن عاشق خدا...ادامه مطلب

ما را در سایت عاشق خدا دنبال می‌کنید

برچسب: امیدت به خدا باشه,اميدت به خدا باشه,امیدت فقط به خدا باشه,اس ام اس امیدت به خدا باشه, نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 16:09

صفحه بندی